ISO 9001:2015 KALİTE YÖNETİM TEMEL BİLGİLENDİRME EĞİTİMİ
Bu eğitimin temel amacı, Sanayi işletmelerinin Kalite Departmanlarının ve belgelendirme prosesinde bulunan tüm departmanların ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi hakkında bilgi sahibi olmaları ve sistem kurmalarını sağlamaktır.
KALİTE YÖNETİMİ VE KGS EĞİTİMİ
Bu eğitim, katılımcıların kalite yönetimi ile tanışmalarını sağlamayı amaçlamaktadır. Kalite yönetimi nedir, kalitede kullanılan teknikler nelerdir gibi konuların üstünden gidilecektir
OKR HEDEF BELİRLEME MODELİ EĞİTİMİ
Bu eğitimin temel amacı, OKR Ölçülebilir sonuçları olan zorlu ve iddialı hedefler belirlemek için ekipler ve bireyler tarafından kullanılan bir iş birliği hedef belirleme metodolojisidir. Eğitim OKR'leri ve ilerlemeyi takip etmenin, uyumu yaratmanın ve ölçülebilir hedefler etrafında katılımı anlatmaktadır.
ÖLÇÜM SİSTEMLERİ ANALİZİ – MSA
Bu eğitimin temel amacı, Sanayi işletmelerinde yapılan ölçümlerin yeterliliği ve doğruluğunun istatistiksel olarak yorumlanmasıdır.
PROBLEM ÇÖZME TEKNİKLERİ
Bu eğitimin temel amacı, Sanayi işletmelerinin kalite üretim ve ürün ve hizmete katkısı olan departmanların problem çözme tekniklerini öğrenmesi ve sistematik olarak uygulayabilmesi
SPC- İSTATİSTİKSEL PROSES KONTROLÜ
Bu eğitimin temel amacı, Sanayi işletmelerinin kalite ve üretim süreçlerinin prosesi ölçer izler ve yorumlar hale gelmesidir.
KAIZEN EĞİTİMİ
Kaizen, belirli bir zaman diliminde müşteri memnuniyetinin arttırılması ve rekabet güçlerinin etkilenmesi amacıyla süreçlere yönelik, çalışan, süreç, zaman ve teknolojide yavaş yavaş; fakat çok sayıda hızlı bir gelişme sağlamayı ve maliyetlerde bir düşmeyi ifade eden bir kavramdır.