top of page
logo J-HR

LOGO J-HR Eğitimi

Eğitimin Amacı

Eğitim Amacı; Logo J-HR eğitiminde yeni nesil insan kaynakları uygulamalarına dair her türlü ihtiyacı karşılayabilecek nitelikte bir eğitim alabilirsiniz.

Eğitim İçeriği

1. Organizasyon Yönetimi

 Pozisyon Tanımlamaları,

  • Pozisyon Grup Tanımlamaları,

  • Norm kadro, açık kadro ve dolu kadro planlaması

  • Raporlama

2. Personel Yönetimi

  • Çalışanın bağlı olduğu Kurum, İşyeri, Birim, Alt Birim ve Bölüm bilgilerinin tarihçe bazlı takibi,

  • Çalışanın özlük bilgileri takibi,

  • Çalışanın dönem bazlı ücret bilgileri ile net ödemesini etkileyen ödemelerin takibi,

  • Çalışanın banka bilgilerinin takibi,

  • Çalışanın erişim bilgilerinin (adres, telefon, kişisel e-posta, iş e-posta, acil durum bilgisi vb.) takibi,

  • Çalışanın aile bireylerinin takibi,

  • Çalışanın hem devam eden hem de mezuniyet bilgilerini içeren öğrenim bilgisi takibi,

  • Çalışanın pozisyon, unvan ve pozisyon terfilerinin tarihçe bazlı takibi,

  • Çalışanın hem yöneticisinin hem de idari yöneticisinin tarihçe bazlı takibi,

  • Çalışanın masraf merkezinin tarihçe bazlı takibi,

  • Çalışanın proje kodunun tarihçe bazlı takibi,

  • Çalışanın deneme süresi takibi,

  • Çalışanın sınav/anket kayıtlarının takibi,

  • Çalışanın görevlendirme takibi,

  • Çalışana ait işe giriş evrakları ve zorunlu evrak takibi,

  • Çalışanın performans değerlendiricilerinin takibi,

  • Çalışanın işe giriş ve işten çıkış kayıtları ürün içerisinden çıkış yapmadan SGK’ya giriş – çıkış bildirimleri takibi,

  • Çalışanın kurum, işyeri, birim ve bölüm değişikliği ile ücret değişikliklerinin tarihçe takibi,

  • Çalışanın rol bilgilerini etkileyen yetkinlik bilgileri, görev-sorumluluk bilgileri, yetkinlik bilgileri takibi,

  • Çalışanın zimmetli varlıkları ve yerine vekalet edeceği vekalet bilgileri takibi,

  • İşten ayrılan çalışanların Arabuluculuk ve İşe İade davası takibine dair işlemlerin takibi sağlanmaktadır.

  • Raporlar;

                   (i) Personel Listesi

                   (ii) Atamalar Listesi

                   (iii) Ödeme ve Kesinti Bilgileri Listesi

                   (iv) Görevlendirmeler Listesi

                   (v) Nüfus Bilgileri Dökümü

                   (vi) Personel Yetkinlikleri Raporu

                   (vii) Personel Rolleri Listesi

  • İşe Giriş-Çıkış-İşkur Bildirgeleri

 3. Ücret Yönetimi

  • Çalışanın aylık Puantaj hesaplarında geçerli olacak ön değer tanımları Puantaj Kartları inceleme ve değişiklik işlemleri,

  • Kurum özelinde dönemsel bazda farklı ödemelerin ve kesintilerin sağlanabilmesi,

  • PDKS’den puantaja aylık günlük mesailerin ve fazla mesailerin xml veya Excel ile aktarımı sağlanması,

  • Aylık Muhtasar Beyannamesi oluşturulması ve GİB’e gönderilmesi,

  • Çalışanın BES kesintisinin aylık SGK Matrahı’na göre hesaplanması,

  • Bordro zarfı ve ücret raporlarının çıktısının alınması.

  • Raporlar;

                   (i) Bordro Zarfı

                   (ii) Tahakkuk Listesi

                   (iii) Tahakkuk Toplamları

                   (iv) Bireysel Emeklilik Raporu

                   (v) Kıdem/İhbar Yükü

4. Zaman Yönetimi

  •  Çalışanın izin taleplerinin takibi,

  • Çalışanın onaylanan, iptal edilen ve gerçekleşen izinlerin takibi,

  • Çalışanın izin türlerine göre hakediş takibi,

  • Çalışan izinlerinin kritik grup kontrolünün takibi,

  • Çalışanın izin ve eğitimlerinin tarih çakışmalarının takibi,

  • Çalışanın izin onay süreçlerinin kurum kısıtlarına göre onaya gönderilmesi,

  • Çalışanlarının farklı izin gruplarına göre hak edişlerinin hesaplanması,

  • Çalışanın izin formlarının alınması,

  • Çalışanın izin planlarının girilebilmesi,

  • Çalışanın fazla mesai sürelerinin takibi,

  • Çalışanın yıllık hakedişlerinin hesaplanması,

  • Çalışanın izinlerinin bordroya yansıması,

  • Çalışanın izinlerinin İzin Defterine aktarılması,

  • E-çalışmazlık kayıtlarının J-HR Zaman Yönetimine aktarılması,

  • Çalışanın fazla mesailerinin izin olarak ve mesai ücreti olarak talep edilebilmesi,

  • Çalışanın fazla mesai onay süreçlerinin kurum kısıtlarına göre onaya gönderilmesi,

  • Çalışanın fazla mesai formlarının alınması,

  • Çalışanların toplu olarak izin planlaması oluşturulması sistem üzerinden sağlanabilmektedir.

Raporlar;

                   (i) İzin Tanımları Listesi

                   (ii) İzin Talepleri Listesi

                   (iii) İzin Hareketleri Listesi

                   (iv) İzin Defteri

                   (v) İzin Durum Raporu

                   (vi) Mesai İzin Durum Raporu

                   (vii) Fazla Mesai Talepleri Listesi

5. Borç Alacak Yönetimi

  •  Çalışanın borç, maaş ve iş avanslarının takibi,

  • Çalışanın alacak ve harcırah ödemelerinin takibi,

  • Çalışanın aylık taksitlere bölünerek puantaja aktarılması,

  • Çalışanın nafaka ve icra borçlarının takibi ve bordroya aktarılması,

  • Çalışanın yurtiçi harcırah ve yurtdışı harcırahlarının takibi,

  • Çalışanın harcırahlarının gündeliklerinin muafiyetlerinin hesaplanması ve bordroya aktarılması,

  • Çalışanın seyahat taleplerinin oluşturulması,

  • Excel’den Borç-Alacak aktarılması,

  • Çalışanın borç-avans onaylarının kurum içerisinde belirlenen kişilere onaya gönderilmesi,

  • Çalışanın harcırah onaylarının kurum içerisinde belirlenen kişilere onaya gönderilmesi,

  • Çalışanın seyahat talebi onaylarının kurum içerisinde belirlenen kişilere onaya gönderilmesi sistem üzerinden takip edilmektedir.

  • Raporlar;

                   (i) Borç Tanımları Listesi

                   (ii) Borç Talepleri Listesi

                   (iii) Borç Hareketleri Listesi

                   (iv) Harcırah Kayıtları Listesi

                   (v) Alacak Kayıtları Listesi

bottom of page